Vilken dag/kväll asså!! :D

Först en chill dag i skolan och när jag hade slutat så ringde Evelina och sa att hon var i mölnlycke så jag sprang till henne och där var också Thea och Erika :D Var med dom en stund och när dom skulle åka hem så åkte jag med till Landvetter för att möta upp Felicia och Madde för vi skulle ju på MASKINEN idag på Liseberg. KÄRLEK TILL DENNA KVÄLL KAN JAG BARA SÄGA :D
När vi var på Liseberg så träffar vi Elina och hennes kompisar :) och (trummvirvel......) SABI!!! :D
Så jag drar med mig Felicia och Elina så springer vi till honom och pratar, tar kort, kramas och pratar lite till :D När vi väl stog där framme i folkhavet så tappade jag och Felicia bort dom andra hahahah xD så vi stog och hoppade, skrek och sjöng där ensamma hahhahahahahaha xD
Men jag måste bara säga att det var typ kändis träff på Liseberg ikväll eller något hahahah för Sabi (bloggare), Moa Lingnell (idol), Simon 8Youngblood) och Emil Elton (idol) var där och vi stalkade dom alla lite smått hahahahha xD
Inget kan beskriva hur freaking amazing denna kvällen var asså!!!!! :D
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0