Underbar dag!!!!

PRISA JOSSE FÖR DENNA DAG!!!!!!
Så här har min dag sett ut :) Började med att sova lagom länge sen åkte jag och pappa upp till båten för att fixa och dona med den så att den är fit for fight när den ska sjösättas om några veckor :)
När vi var där så hade jag inte så mycket att göra men som tur var så hade jag med systemkameran, så jag tog en foto-runda :D Sen blev det fick + lite solning på bryggan och efter en stund så åkte vi hem.
Eftersom det har varit så himla otroligt underbart väder idag så har jag varit ute hela dagen, när vi kom hem så la jag mig och solade lite på altanen, sen å fixade vi lite i trädgården m.m och så åt vi ute :D
Gick för 1 timme sedan tror jag och har nu tagit en super skön dusch med peeling och massa göttig-heter :D
Men nu ska jag fixa naglarna och håret :D
Hoppas eran dag ochså har varit freaking amazing!
foto: Julia
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0