Sjukling

Jag har känt mig lite små sjuk ett tag och idag så hade jag redovisning i engalskan så jag var tvungen att gå till skolan och sen efter det så kom Sara fram och sa "Julia vad fan har du gjort med din röst?" hahahahhahah for real ni skulle hört mig hahahhahaha xD. Jag var med på engelskan och franskan och sen gick jag hem. När jag kom hem så la jag mig i sängen och tog det riktigt lungt men sen fick jag så ont i huvudet för att syret i mitt rum typ tog slut :P så jag gick ut på altanen och snacka om att det var gött eller :D och vad gör jag inte då...jooo jag somnar hahahha xD men som tur är så har jag ganska bra pigment så jag har inte bränt mig :P PRISA JOSSE!!!!!
Men nu ska jag försöka plugga lite franska och no.
Ni får ha en svin grym dag!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0