KÄRLEK

Är det något jag ÄLSKAR så är det detta härliga väder vi har nu! :D Allt blir så mycket roligar, allar mår bättre, skolan blir roligar (då man får ha lektioner ute) och ALLA är så glada hela tiden :)
Köm hem för typ 2 timmar sedan och jag har varit ute hela tiden och solat :)
Eftersom jag inte mådde bra igår så ville pappa att jag inte skulle vara med på gympan....gustav hade glömt kläder så vi sa att vi skulle gå en promenad istället but we didn't så busiga som vi är hahah nä jag skämta :P men vi gick väl några meter iallafall :P
Vi satte oss på en gräsmatta och satt där i solen och pratade :)
IMORGON ÄR DET FREDAG!!!!!!!!!!!!! WIIIIIHOOOOOOOOOOOOOO :D
Första konserten på Liseberg går av stapeln imorgon kl.20 då Maskinen är där, ska dit med Felicia, Madde och fler tror jag :) så det ska bli riktigt fäääääääättt :D
Ni får ha en awesome dag!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0