Here we go again

Hade musikprov idag....YÄÄÄÄÄY va bra det gick xD hahaha nä det var faktiskt svååååårt medn well...jag gjorde mitt  bästa iallafall och det är huvusaken I think.
Sittier just nu framför TV:en (utan ljud) och lyssnar på musik...Nu är det beatles låt Help som spelas :D den är faktiskt ganska bra endå :P
Känner mig duktig som redan gjort klart svenska och engelska läxan....nu återstår bara ackusativobjekt i franskan (GHAAAAAAAAAA JAG FATTAR INTE!!!)
Är det någon av er fina läsare som kan franska? Så fall...kontakta mig så kan DU lära mig hahaha, nej så dålig är jag inte men det är bara väldigt krånligt med det franska språket för när man skriver så använder man sig av typ alla bokstäver, skiljetecken samt all grammatik men man uttalar typ 2 bokstäver ur ettord på 10 bokstäver (jag överdriver LITE)
Well, slut med det roliga, dags för plugg Julia!!
Hejdå mina små grisar :D
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0