woop

Tjoohohohohooh.. eller nåt typ?

Aa, hemma från skolan för ett tag sen. Gick hem innan sista lektionen, är nog sjuk? mått illa å skit hela dagen så orkade inte mer.   Annars var det grymt lugnt i skolan idag, skönt! Och fint väder så vi satt ute i solen på rasten, as härlgt ju! 
Har iallafall suttit och målat lite nu, haha. Kanske visar sen? försökte måla av 1D. Haha.

Fått nya converse idag oxå, nice! :)


Men nu ska vi ut och sätta oss på altanen å fika. Sen ska jag nog lägga mig å vila lite?  haha, älskar att bara ligga i sängen å dröma... Hahah:D
Men ni får a det så bra!:)
PUSS
~ Ida<3

Kommentarer
Postat av: Bunny

Jag har faktiskt ingen aning, jag har ingen Mac själv och vet knappt vad det är, haha xD Men det funkar inte med vanliga penslar alltså? :/



Kram!

2012-03-27 @ 21:09:24
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0