TIDSFÖRDRIV - Ida

1. Vad är ditt förnamn? Ida
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Nått Amerikanst
3. Vem vet mest om dig? Emelie,Emma
4. Vad gör du på fredagskvällar? Olika:D
5. Bästa filmen du någonsin har sett?
Never Say Never^^
6. Har du haft sex med fler än 5 personer?
Nej
7. Har du någonsin varit full?
Na
8. Har du testat droger?
Nej
9. Röker du?
Nej
10. Snusar du?
Nej
11. Saknar du någon just nu?
Jaa
12. Hur mår du idag?
Okej:)
13. Vad gjorde du för exakt ett år sen?
Haha, fan vet jag:D
14. Bästa minnet från sommaren?
Spanien<3
15. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige?
Humm, Danmark tror jag?
16. När var du där?
Kommer inte ihåg xd
17.Är du rasist?
Nej!
18. Är du helsvensk?  Ja
19. Om nej, vart kommer du ifrån?
20. Föredrar du svenska eller utländska killar?
Spelar ingen roll:) bara han e snäll
21. Ser du fram emot någonting just nu?
Jjjaaa:D
22. Sköter du skolan? Gör jag väl
23. Vad hade du för betyg förra terminen? 
24.Vad är det bästa du fått på ett prov?  Allaa rääääääätttttt
25. Vilket ämne var det?  Engelska
26. Har du fått ig på ett prov?
27. Har du spelat/spelar du i ett band?
Ne:7
28. Anser du dig vara intelligent?
Jaja! haha, nä
29. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv?
Hela mitt liv har väl vart bästa tiden? haha xd
30. Vilken va den värsta tiden då?
Någon månad sen + somras/höstas..
31.Har du mått jättedåligt psykiskt?   Asså, ..
32. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt?
Mm...
33. Har du haft sömnproblem?
Ja
34. Hur ofta gråter du?
Gah, vilka deprimerande frågor xD
35. Vad gör du när du mår dåligt?
Pratar med Emelie eller Emma
36. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt?
Emelie! och Emma, Julia
37. Vill du ha tillbaka någon av dina ex?

38. Vilken klass går du i nu?
den sämsta:D
39. Vilken skola?
peddo?:)
40. Har du varit otrogen någon gång?
Verkligen inte
41. Har någon varit otrogen mot dig?

42. Är du stolt över dig själv?   
43. Vad är det bästa med dig enligt dig själv?  Att jag är en Beliiiiiieber :D
44. Vad får du ofta komplimanger för?  Mina ögon
45. Har du lätt att få folk att skratta?
Jadå^^
46. Cider elller öl?
Cider
47. Har du några talanger?
Haha, känner mig skrytig?
48. Vet du om någon är kär i dig?
HAHAAAHA, hell no
49. Är du kompis med ditt/dina syskon?
Klart?♥
50. Vad står det i ditt senaste sms?
Riiiiing bebe
51. Hur lång är du? 1.63
52. Hur mycket väger du?

53. Vilken storlek har du på kläderna?  S fast använder helst stora tröjor ^^
54. Har du svarat ärligt?
Ja?
55. Vill du ha mer frågor?
Kommer ju mer?:D

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Men var inte den frågan högre upp? :D
2. Civilstånd? Singel. Eller man kan oxå säga att jag är i ett hemligt förhållande med Justin Bieber, så hemligt att inte ens han vet det ;D
3. Har du någonsin förlorat en nära vän?
Nej
4. När var sista gången du verkligen skrattat?
Typ för 20 min sen?:D
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Emelie, Emma, Julia
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde?

7. När var sista gången du grät mycket?
Förra veckan
8. Är det någon du vill göra allt för?
Ja
9. Hur många kan du berätta allt för? Typ, mina vänner som förstår och som jag verkligen kan lita på!
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna?   Ja^^
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig?  Ja
12. Beskriv dig själv med ett ord?  Ascool , ahaaa?;D
13. Har du något som hör till ditt ex? 
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet?
ja
15. Fullständigt namn? Ida Marie ** ****** Johansson
16. Favoritlåt? Många^^
17. Favoritfärg?
Lila
18. Bästa vänner?
Julia,Emma,Emelie!♥   Det är mina aaaallra bästavänner:)
19. Person jag saknar?
Många:/
20. Första kyssen?  ärligt talat har jag inte kysst nån RIKTIGT liksom.. haha, forever alone:(
21. Senaste kyss?  somras isf?
22. Första kram?  Ööh, när jag föddes? haaha
23. Senast kram?  Förut
24. Senaste meddelande från?
Emma
25. Senaste person som jag någonsin sett?  Min lillasyster
26. Min drog?   Justin Bieber, Zayn Malik och massa mer snygga kändis killar:D
27. Favorit butiker?
Gina Tricot  å massa mer
28. Vem jag berättar allt för? Emelie,Emma, Julia
29. Favorit djur?
Delfiiin:D
30. Lång?  lång vadå ? HAHHAHAHA, orkar inte :D
31. När du senast drack alkohol?  I helgen, asså inte så att jag verkligen DRICKER bara smakar ^^ haha
32. Favorit film?
never Say never
33. En hemlighet? *** **** ***** **** ***
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv 0 - 10? 8
35. De flesta minnen med?
Många:)
36. Någon du aldrig kommer glömma? Justin<3
37. De hetaste person?  Zayn Malik är lugnt hetast ♥_♥
38. Vem jag inte kan leva utan?
Familj/vänner
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Många:D
40. Vem jag älskar mest?   Många:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0