Söndag kväll

Innan jag börjar prata om annat så måste jag säga att era kommentarer är så fina så jag typ dör! TACK TACK TACK!!!
Nu har jag precis kommit ur en ångande dusch hihihi jaa, det ångade....jag fryser så mycket om jag inte har vattnet på 38° typ :P Sitter just nu som ett monster i soffan och kollar på så ska det låta xD hahaha mobba mig inte men det är faktiskt underhållande! :)
Måste också ta upp en sak till :) För er som inte känner mig så fyllde jag 15 för 1 månad och 10 dagar sedan men jag fick min present av finaste Felicia idag hhihihih.... så söt är du Felicia och om du läser det här så vill jag bara acka dig som bara den och säga att jag blev jätte jättejätte glad! <3
det är ett örngott, bara så ni fattar vad det är hahahh ;) <3
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0