Saknar Sabi! ♥

Kom hem för en stund sedan, nu ska jag packa mina väskor sedan blir det att åka till tandläkarn' och efter det blir det hem till mamma med min packning :)
Som rubriken säger så saknar jag Sabi sjukt mycket!!!! Han får mig att må så himla bra, det är han som gör att jag orkar allt, han får mig att uppfylla mina drömmar och han gör mig alltid superglad och sprallig hihihi :D
Det är han som får mig att orka gå till min prao-plats, för jag säger till mig själv att om jag går dit så kommer Sabi och kramar dig och släpper aldrig taget :P Om han bara visste hur mycket jag älskar honom.... eller heheh det vet han redan! :)
Men jag får nöja mig med att kolla på de här bilderna och tänka på hur roligt det var! <3
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0