Sabis fanpage

Jag och fler superlovers bl.a Ida har märkt att Sabis fanpage inte fungerar och undrade varför så vi...eller jag och
Ida har skrivit till honom på hans egna fb-sida och frågat varför och så.
Men nu så har jag svaret och det kan ni läsa här:

Som många utav er har märkt så har Facebook sidan legat nere i några dagar nu. Det började med att Facebook blockerade ut oss administratörer och har nu tagit bort hela sidan. Våran teori kring det hela är att dem tycker det verkar lite skumt att sidan fått så mycket likes på bara några dagar.

Dem har blivit kontaktade och så fort sidan kommer upp (vilket jag hoppas är väldigt snart) så avslutas tävlingen, och nästa påbörjas :) . Sprid vidare detta!


//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0