HULULULLULH

Hallooo!
Sorry att jag inte bloggat mycke idag. Men a...

Min dag har varit awesome!:)    Träffade ju Emma å Emelie, vi hämtade biljetter till X-FACTOOOOR och sen ville dom ha kort på oss.. HAHA,  galet pinsamt ju... Ahah. Men sen gick vi runt å kollade på lite grejor, köpte godis, sen kolla vi runt på alla snygga kepsar i Hollywood, ååååh vill köpa ALLA :D   Träffade även Evelina där:)
Men sen gick vi och åt på nån sushi bar typ, fast nej, jag åt inte sushin, haha. Usch, smakade lite och fy i helvete det smaka/ luukta förjävligt, haha.. Så jag åt god thaimat :)

Sen träffade vi Emelie's pojkvän lite snabbt osvosvosv, sen åkte jag hem, och då gick jag exakt 178923 steg och sen efter det och det och det så gjorde jag det... HAHA, nej vad jobbigt :)

Ojoj, sneat på livet Ida?

HAHA, orkar inte mig själv ibland asså.... Men nu ska jag iaf springa ut å toffla dom där jävlarna som bombar mitt fönster, JIIIIIHA!

// Idaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0