HAAHAHAHAHAHAHAHHA!

Okejokej, bitch? HAHAHAHA, åh fyihelvete vad jag är död just nu..

Okej,   först: Ni är snälla oså mot mig på fb och när jag är med er, men när jag inte är där snackar ni skit bakom ryggen på mig? Och kallar mig bitch? HAHAHA, okej, hur gammla är ni? 11 eller?:)   HAHA, så galet löjligt bara.
Och sen håller ni på med mina vänner också ?   Och sen detta med grupptryck,   jag vet vilka som egentligen inte är ,, a såna.. För det märks, när man är liksom utan dom dära som  påverkar er på något sätt, så är ni ju hur söta å snälla som helst.. Haha, ett ord bara: TÖÖÖÖÖNTAR ♥ grow up:)   
Och ni tror att jag inte har några vänner? HAHAH, ni känner inte mina vänner, så snälla?
Nästa gång om det är något ni vill : säg det face to face så är ni snälla:)

var bara tvungen att skriva av mig lite:)
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0