Godmorgon!

Börjar 9 istället för 8 idag och så slutar jag 2 istället för 4 :D GÖTT!!!! Men nu till något som är inte så bra (Sean Banan in my head) och det är att jag har IUP idag vilket är samma sak som utväcklingsamtal.....
Nu till något som är jävla bra (he's still in my head) och det är att jag ska få ny mobil, inte en sprillans ny då men vem bryr sig....det är så att jag ska få Görans old iPhone 3GS för han har köpt en 4S nu. Krukset är bara att det är något konstigt så jag kan inte ringa eller sms och ingen kan göra det till mig heller. Så jag och min modre ska in till en mobil-affär senare och kolla vad felet är :)
Ni får ha en jävla bra dag! 
Måste bara visa det här också HAHAHAHHAHA!!!
För några dagar sedan så skrev sabi det här på hans blogg....
och för er som inte fattar ett skit av vad han skriver så kolla in det här video klippet :D HAHAHHAHHAHAH
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0