Åhåhåhåhåå

Jag är så jätte ledsen att jag varit sämst på att blogga nu dom senaste dagarna,    har haft fullt upp liksom - läxor å skit..


GOODMORNING NATION:D   ...

Eh, a. Jag har precis vaknaat å duschaaat. Nu väntar jag på att nån ska komma upp och ge mig frukost. Hahah!
Åååh vad jag längtar till fredag och lördag :D Hihih, tror inte jag har berättat det faktiskt?
Fredag åker jag,Emma,Emelie å träffar YOUNGBLOOOOD, asså dom ska ha signering.
Lördag ska Jag,Julia,Emma,Emelie,Miriam,Emil,Jimmy och Emil åka och kolla på X-Factor, wihii^^
Wellwell.  
Ska börja fixa mig nu, så lägger kanske upp dagens outfit sen?

AHAHAHAHHAHAHHAHAHAH! BJUDER på denna fula bild!:D   ja, det var den dom tog i Fredags... HAHAHAHA
/Ida

Kommentarer
Postat av: julia

Hahahahahah det kan du glömma!!!!!! <3

2012-03-20 @ 07:10:57
URL: http://julidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0