30 days ~Ida

Dag 1 - Bild på mig när jag var liten

Dag 2 - Innehållet i min väska

Dag 3 - Mina bästa vänner

Dag 4 - 10 saker jag måste göra innan jag dör

Dag 5 - Skolan

Dag 6 - Mitt mellan namn och efternamn och vad du tycker om det

Dag 7 - Berätta om din närmsta vän

Dag 8 - Mina syskon

Dag 9 - Mitt favorit tv program

Dag 10 - Dina högsta önskningar om framtiden

Dag 11 - Din favoritlåt

Dag 12 - Nämn dina tre favorit färger

Dag 13 - Det här hade jag på mig idag

Dag 14 - Din favorit årstid och varför

Dag 15 - Berätta om din favort skräpmat

Dag 16 - Berätta om dina husdjur eller djur du skulle vilja ha

Dag 17 - Ditt favorit smycke och varför

Dag 18 - Dina favort ämnen i skolan

Dag 19 - Mina idoler

Dag 20 - Något du är stolt över de senaste dagarna

Dag 21 - Årets bästa dag

Dag 22 - Länder du gärna skulle vilja åka till

Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Dag 24 - Min favoritplats

Dag 25 – Mina vänner

Dag 26 - Något du saknar

Dag 27 – En bild på dig förra året och en detta året

Dag 28 – Tio saker du inte visste om mig

Dag 29 - Mitt favortminne

Dag 30 - Det bästa som hänt inom dessa 30 dagar

//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0