Some facts about Julia

Hur gammal är du om fem år? 20

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Föräldrar

Hur lång är du? ungefär 1,63

Vilken är den senaste filmen du sett? John Tucker must die tror jag :P

Vem ringde du senast? Felcia

Vem ringde dig senast? Felcia

Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hur gör du ikväll? Vi möts i *********, sedan går vi nog och köper pizza/thaimat och kanske godis, tihihi. Det skuller vara roligt om du ville thai-mata med oss (a)<3"

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är alltid roligt att få sms, men det är väldigt tråkigt om man inte skickar något själv så båda ffs :D

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

När såg du senast din mamma? Igår

Vilken ögonfärg har du? Blå....jag är en riktig svenne :P

När vaknade du i dag? 9.30 (av ett sms, men skulle med bussen 10.30 så det var bra!)

Vilken är din favoritjulsång? All I want for christmas is you

Vilken är din favoritplats? Dans-salar, scen (när jag dansar)....överallt där jag dansar xD

Vilken plats föredrar du minst? Ett skummt ställe med skumma människor och sunkiga to-or

Var tror du att du befinner dig om tio år? På en scen och dansar xD

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag skrattar hela tiden!

Hur stor är din säng? 1,20...tror jag

Vem sov du senast tillsammans med? Felicia :D

Sover du med eller utan kläder på dig? T-shirt (som jag fick när jag var typ 10) och trosor :P

Hur många kuddar har du i sängen? 5

Hur många landskap har du bott i? 1

Vilka städer har du bott i? Göteborg, Hindås och Mölnlycke......Hindås och Mölnlycke är dock mer som typ samhällen :P men det ligger lite utanför Göteborg så :) 

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Inne-strumpor, ute+när jag dansar-skor, sommaren-barfota

Är du social? Ja gansaka, kan vara blyg om jag är med folk som jag inte känner :P

Vilken är din favoritglass? ALLA förutom ananasplitt eller vad den heter :P

Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka!!!

Tycker du om kinamat? Absolut!

Tycker du om kaffe? NEJ JAG ÄR INTE VUXEN!!

Vad dricker du till frukost? Oboy, mjölk, jos (hur det stavas vet jag inte :P) 

Sover du på någon särskild sida?
Jag har en tendens att vara som en propeller när jag sover så....alla sidor xD

Kan du spela poker? Jag har världens pokerface men jag kan inte spela poker....

Tycker du om att mysa/kela? MYSA!!!!

Är du en beroendemänniska? Musik! Dans! Vänner! Facebook! aa det kan man nog säga

Känner du någon med samma födelsedag som din? Alicia och Lisa

Vill du ha barn? JA, om några år då jag är vuxen och har hittat den rätta i mitt liv :D hihih

Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite franska och pytte spanska....

Har du någonsin åkt ambulans? Nej inte för att jag behövt men min morbrors frus bror kör ambulans så jag har åkt lite för skojsskull typ :P

Föredrar du havet eller en bassäng? Havet är riktigt ballt utomlads!! Här är jag dock rädd för tång men det existere ju inte i andra länder :D

Vad spenderar du mest pengar på? Kläder och donken vilket men också kan kalla mitt andra hem typ...

Äger du dyrbara smycken?
Vet inte, jag använder inte sånt :P

Vilket är ditt favoritprogram på tv? BOLIBOMPA!!!!!

Kan du rulla med tungan? *tästar* ..... det beror på hur du menar...jag kan göra så den blir en korv typ haa

Vem är den roligaste människan du känner? OJ......jag vet hur många som helst som är SKIIIIIT roliga!!! Men jag måste säga Tova faktiskt hahahhahah

Sover du med gosedjur? Nej men en nalle :D

Vad har du för ringsignal? Boyfriend :D

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? JAAAAAAA :D

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Äpple och nagellack

Kan du byta olja på bilen? Ja hallå...nej jag har faktiskt inte provat det, det kanske jag ska göra då?!

Har du fått fortkörningsböter någon gång? Inte jag men folk i min familj som har körkort har kanske fått det...vad vet jag?

Vilken var den senaste boken du läste? "Resten får du ta reda på själv" om den nu hette så

Läser du någon dagstidning? GP-längstbak-Tvsidorna xD

Prenumererar du på någon veckotidning? FRIDA :D

Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ

När var du i kyrkan senast? Det var någon gång...kommer inte ihåg men det var för inte så länge sedan

Vem var din favoritlärare på högstadiet? LINUS!!! Belén är också gooo och Gunnel lyssnar på mig :D
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0