Lite shit bara

SENASTE:

1. Dryck: Oboy

2. Telefonsamtalet: Erika

3. SMS: Åker vi till stan vid 2?

4. Sång du lyssnade på: Roman Holiday - Nicki Minaj

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Ja

7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej

8. Varit kär: Ja

9. Förlorat någon speciell person: Ja :(

10. Varit deprimerad: Nej :)

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Hahahah nää verkligen inte :P

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Rosa

13. Svart

14. Marin blå

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja :)

16. Fått ditt hjärta krossat: Nej inte i år

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Bara typ varje dag :D

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Kanske det kanske ;)

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja verkligen!!

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp

21. Kysst en kompis: Har väl hänt att man pussat någon :P

BLANDAT:

22. Hur många av dina skype-kompisar har du träffat: Nätan alla, dom jag inte träffat är typ kompis kompis och sånt

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Max 3!

24. Har du några husdjur?: Inget

25. Vill du ändra ditt namn: Nä inte för tillfället :P

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: var i skolan, åt på restaurang

27. Vilken tid vaknade du idag: 12

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Smsade :P

29. Någonting som du längtar till: Träffa vänner :)

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget! Har det super bra!! :)

32. Vad lyssnar du på just nu: Jag ser på tv - Ellen DeGeneres Show

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Robert: Ja, Hannas bror :) hahahh

34. Vad gör dig irriterad just nu: Att en viss person inte svarar på sms

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Julia Maria Olsson

37. Singel/upptagen: Forever alone, nämen singel

38. Stjärntecken: Vattuman

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: Hindås skolan och Ekdala skolan

41. Gymnasie: Har inte riktigt barjat tänka på det ännu :P

42. Högskola: ....... det dröjer några år hahahha :P

43. Hårfärg:  Blond

44. Långt eller kort: kort om man gemför med vissa av mina kompisar

45. Längd: 1.64

46. Vad gillar du gällande dig själv: Näsan hahahahahhaahhahahahahahhahhahahahhahahaha

47. Piercings: Örona

48. Tattoos: Ingen

49. Höger eller vänster: Högerhänt

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Jag har aldrig opererat mig tror jag...

52. Piercing: I öronen

53. Tatueringen: Ingen

54. Bästa vän: Felicia, Ida, Gustav

55. Sporten du spelade: Fotboll, gymnastik och nu dansar jag (har gjort det hela tiden men aa)

56. Husdjur: Inget nu.

57. Vaccination du minns: Gris sjukan eller vad det nu hette :P hahah

58. Konsert: Riktiga konsert var nog Rix Fm menjag har varit på massa spelningar där dom speat 1-2 låtar

60. Alkohol du drack: Dricker inte alkohol! Fast om man räknar cider med 0,5 så är det de

JUST NU:

61. Äter du: Inget

62. Dricker du: Oboy

63. Är du på väg att: Blinka

64. Lyssnar du på: Fortfarande Tv

65. Väntar du på: Åka till stan

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja

67. Vill du gifta dig: ja

68. Karriär i åtanke: Dansare

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon<3

70. Kramar eller pussar: Båda

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: Äldre!

73. Romantisk eller spontan: Båda är väldigt viktigt!

74. Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage är inte  så illa men det är insidan som räknas!

75. Tatueringar eller piercingar: Tatuering, men inte många

76. Känslig eller inte: Det beror på...

77. Ragg eller förhållande: Förhållande, helt klart!

78. Bråkstake eller tveksam: Inte bråkstake fast einte tveksam heller :P

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Nej haha

80. Gjort något sjukt spontant: Jag är väldigt spontan!

81. Tappat glasögon eller linser: Solglasögon hahha

82. Haft sex: NEJ trots att jag är byxmyndig hahahhahah xD

83. Krossat någons hjärta: Hoppas jag verkligenatt jag inte har gjort

84. Har någon krossat ditt hjärta: Nej

85. Har du blivit arresterad: Haha, nej!

86. Dissat någon: Har jag säkert :P

87. Gråtit när någon dött: Faktiskt inte. Morfoars bror dog för nån veck sedan men jag kände inte honom så bra.

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja men inte nu!!

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Jaa!

90. Mirakel: Ähhh?

91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag faktiskt :P

92. Himlen: Nää eller jag vet inte :P

93. Tomten: Absolut! Nej absolut inte!

94. Att kyssas på första dejten: Det kan hända :P

95. Änglar: Vet inte

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: ALDRIG!

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Hahahah det hände väll på dagis eller i skolan upp till 2:an när inget var serriöst hahah :P

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja :)

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Musik, vänner, familj, choklad, kärlek, dans

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja till 100%

//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0