Taggar om

Var skit taggad hela dagen! :D
Vi hade ju uppvisning idag och det gick bra :) väldigt bra om jag ska vara ärlig...eller ja, jag vet inte hur det gick för dom som stog bakom mig för jag stog längst fram men det gick super bra för mig iallafall :)
Imon är det Valborg.....har lite problem just nu om hur kvällen kommer se ut, jag vill till Ale och gå på Festivalborg där Sabi och Kapten Röd kommer vara men det som är problemet är mina kompisar som håller på och velar om att dom vill, men ändå inte och att aaa ni fattar... så det är oklart i nuläget om hur jag kommer spendera min valborg.
Men på dagen imon så ska jag vara med systra mi i staden och shoppa lite saker :)
Gött att man är ledig säger jag bara!
Ni får ha en go kväll och en bra valborg!
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0