stress mode

Jag har stressat som en idiot idag!!!!!! Jag vaknade av att mobilen ringde vid 10 i 6 då jag skulle gå upp...jag satte mig i sängen och vaknade till sen rätt som det är kom mamma in och säger "klockan är 7" I'm like ***************** (alla fula ord man kan säga typ)...jag försov mig med andra ord, vaknade när bussen gick så Göran var supersnäll och körde mig till skolan :) kom bara typ 5 min sent eller något. Nu sitter jag med hela klassen och har S-pass....har försökt göra spanska nu ett tag men det är sviiiin svårt!!!! så det går inte så bra :P
Men nu ska jag vara lite social med Tova hahah
Ha en awesome fredag nu så hör jag av mig senare :)
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0