SORRY

Sorry att jag inte bloggat på galet längen! förlåt förlåt förlåt. ska bättra mig!


Idag har jag vart hos läkarn osv. Sen åkte jag å köpte en skit söt blus och ett par shorts, visar imorgon.  Sen åkte jag hem oså blablabla. 
Snackar med Emma å Emelie nu å planerar vad vi ska göra oså på tisdag- ska fira min födelsedag då eftersom att jag ska fira med familj/släkt imorgon. Men det blir iaf att gå på bio + käk, så får vi se om Julia kunde gå med oxå. Men aa.

Känner mig som ett litet småbarn nu, haha. Pirrig för födelsedagen när man kommer in å sjunger å får presenter. Hahaaa.
Men jjaaa:D Sen på söndag är det ju dans uppvisning, gaah! Skit nervös! Men dansen sitter nu så:D  Kommer säkert lägga upp video oxå:D

Men nu somnar jag snart, vart fullt upp hela dagen så ska nog lägga mig nu?  Men skitsamma, vilket tråkigt inlägg. Vi säger så.. PUSS
/Ida

Hihi, Niaaall♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0