Dag 3 - Mina bästa vänner

Den här frågan kan man inte ställa till mig för jag har så himla många helt underbara vänner! Meeeeen jag ska skriva om dom som känner mig bäst och som jag kan lita på till 110%.
Ida Johansson
Ida är en helt underbar tjej som jag känt i ett halvår. Vi träffades på en meet and greet med Sabi, så det är genom Sabi som vi träffats och jag är honom evigt tacksam för det!
Ida, du är lite som en lillasyster fast vi bråkar inte....vi förstår varandra på ett sätt som nästan ingen kan förstå, vi har samma humor, vi är lika galna och massa mer!!!
Älskar dig!
Felicia Hallberg
Måste erkänna att det är väldigt svårt att beskriva hur mycket jag älskar den här människan med ord....men jag ska göra ett försök!
Felicia, du är så mycket mer än en kompis, du är min klicksyster, min broooorh, min KRIIIIILEEEEEH, min muddah och min fuddah (bara du som fattar)
Jag har vetat vem du är i ca. 3 år för du går i samma klass som mitt gris-gäng beståände av Evelina, Hanna, Josse, Erika och Thea som jag känt betydligt mycket längre. Men det var när du började i min dans och jag blev ovänn med en annan tjej som vi lärde känna varandra på riktigt och jag är så himla glad att jag känner dig!
Är det någon som känner mig mer än vad jag känner mig själv så är det du!
Det är du som vet precis hur man får mig glad, du vet mina kännslor, du vet vad jag älskar och jag vet vad du älskar. Det är många gånger jag gjort  saker för dig eller med dig bara för att jag vet hur mycket du älskar det och du har gjort samma sak för mig.
Du kan vara väääääldigt jobbig ibland och det kan jag också vara. Vi är väldigt envisa båda två när det gäller vissa saker, vi kan bråttas, vi kan skrika på varandra....ibland undrar jag om vi är bröder på riktigt :P
Älskar dig!
//Julia

Kommentarer
Postat av: Ida

AAAWWWWWWW!

ÄLSKAR DIG MEST JULLEBULLE!<3333

2012-04-04 @ 20:35:56
URL: http://julidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0