Dag 16 - Berätta om dina husdjur eller djur du skulle vilja ha

Jag har 2 kaniner, hade 4 men en rymde och en dog.      Dom vi har nu hetter Millie och Puff (den som dog hette Piff, liksom piff å puff, haha)    Så aa, Millie är grå/vit, Puff är brun. Dom är ganska fluffiga.. Öööhhm, aa.

Djur jag skulle vilja ha - DELFIN & SPÄCKHUGGARE ofcourseeeee:D Hihi
Tumblr_m25zyfxbw81rot0jko1_500_large
Tyckte den var gullig^^  den är alltså inte min. tog den från weheartit
Delfin_20en_20oceano_800_large
/Ida

Kommentarer
Postat av: anna

sv till Julia: Åhh ajuste, kan tänka mig det!! Man blir ju så himla gåshudshjälpjagkaninteandasglad haah! :D älskar när folk har fötterna på jorden som Sabi och Elin :) <3

2012-04-14 @ 16:46:13
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0