Daaaaance + massa mer

Hejhejhejjj!
Har bloggat jätte tråkigt dom senaste dagarna, men har inte haft blogglust..
Men idag har jag vart i skolan då, började 10 så det var skönt.     Direkt efter skolan fick jag skynda mig hem så jag kunde fixa mig lite för dansen. Måste bara säga att det ser ut som en bomb exploderat på mig typ, haha.
Men sen åkte jag in med pappa å jennie oså, lämnade lite saker i lägenheten å lämnade jennie å sen vidare till dansen.
Var skit kul idag tycker jag!:D Längtar till uppvisningen! It's gonna be great! Meeen det är ju typ 3 veckor kvar^^

Nu ska jag äta tacos och sen ska jag fixa bloggdesign till Olivia och en annan :) Ska prata med Emma oså oxå!
Men nu måste jag ätaaaaaa. Hejdå..
/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0