Da 7 & Dag 8

Dag 7 - Berätta om mina närmsta vänner+Dag 8 - Mina syskon

Berätta om mina närmsta vänner, det är ju typ samma som dag 3 var. Så kör på 8:an :)

Mina syskon-
Jag har 3 systrar. Lillasyster Emma, 10 år. Storasystrar - Jennie, 22. Anna, 26.

Mina systrar är de bästa som finns!     Emma, en riktig clown asså, haha. Hon får mig alltid på gott humör. Eller inte alltid, ofta så är det hon som gör mig irreterad, hahaha. Men alla syskon bråkar väl ibland;)  Utan henne är jag inte hel! Älskar dig min lilla fis♥
Jennie,  henne kan jag berätta typ allt för. Sjukt konstig är hon, och ibland har vi dom sjukaste konversationerna ever, vi snackar om sånt man inte borde snacka med sin syster om.. HAHAH!   Älskar dig Jennie♥
Anna, så roligt har vi när vi väl träffas!  Springer runt i affärer å köper 19872364728 st powerking som vi dricker upp på en kväll, haha.   Älskar dig Anna♥

Anna och Jennie har inte samma pappa som mig, men vi har samma mamma. Sen känns det som att min pappa är deras också, eftersom dom har levt med min pappa sen dom var 7 typ. Men vafan, vi är väl lika mycket syskon ändå? ♥


Anna,Jennie,Jag, Emma.
Haha, skitful bild
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0