bara för att jag har tråkigt

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp
Fått ditt hjärta krossat: Na
Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte träffat:(
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Pussat en kompis:  aa
BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ja, herregud!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Ehm, kommer inte ihåg faktiskt XD
Vilken tid vaknade du idag: runt 11
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på mtv
Någonting som du längtar till: Min födelsedag + sommarn:DDD
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Mitt namn..
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Kanske?
Vad gör dig irriterad just nu:  Att min lillasyster smaskar när hon äter godis för att jävlas med mig-.-
Långt eller kort: Vad?
Vad gillar du gällande dig själv: ingenting just nu

DIN FÖRSTA:
Operation: För ett/två år sen. Opperade bort blindtarmen.
Piercing:  När jag var typ 4, öronen
Tatuering: Har ingen
Bästa vän: Moa
Sport: Fotboll.. men nu dans
Husdjur: Kanin eller fisk.
Vaccination du minns:  Vet inte
Förälskelse: Dagis kanske?
Alkohol du drack: Öl

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ååh, båda<3
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre:  Längre, men det är ju inte allt
Romantisk eller spontan: Romantisk
Tatueringar eller piercingar:  inget, men tatuering isåfall!
/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0